Lovely

Har haft en kanon mysig helg tillsammans med familj och vänner!
I lördags morse tog jag med mig M ut till mamma och spenderade dagen där med massa bus, lek & skratt vilket var jätte mysigt! Glad
Idag har vi varit på loppis med lilla-familjen, och nu på kvällen så blev det en cykeltur med Linda & Fredde. Dock blev det inte så långt med tanke på att L fick punktering så vi fick vända om.. haha! Men vi avslutade kvällen i soffan framför Solsidan istället, funkade bra det med!
"Tar på mig handskarna så att jag kan hjälpa pappa att byta däck på bilen".
 
"Nu kör vi igång!"
 
"Tar en paus från däckbytet och hjälper Sigge att skotta undan snö istället.."
 

"Man blir trött av att skotta snö och byta däck, tar mig en powernap.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback